REGULAMIN STOWARZYSZENIA
„D WAY OF LIFE WIĘCEJ NIŻ TANIEC”
Cześć! Przedstawiamy Ci Regulamin Stowarzyszenia „D WAY OF LIFE więcej niż taniec” z którego dowiesz się w jaki sposób świadczymy usługi drogą elektroniczną, kim jesteśmy, jak się możesz do nas zapisać oraz w jaki sposób działamy. Gdybyś potrzebował wyjaśnień w zakresie, któregoś z punktów regulaminu zapraszamy do kontaktu!
Spis treści:
-
Informacje podstawowe.
-
Rodzaje i zakres świadczonych usług.
-
Warunki techniczne do korzystania z usług.
-
Zapisanie się do Akademii oraz składki i opłaty.
-
Zasady ogólne prowadzenia zajęć przez Akademię.
-
Postanowienia dodatkowe dotyczące open class (grup otwartych).
-
Postanowienia dodatkowe dotyczące grup reprezentacji oraz grup PRO.
-
Postanowienia dodatkowe dotyczące zajęć indywidualnych.
-
Zasady obowiązujące w trakcie zajęć.
-
Prawa i obowiązki Uczniów/Opiekunów.
-
Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji.
-
Ochrona danych osobowych.
§ 1 Informacje podstawowe.
-
Właścicielem strony www.dwayoflife.pl i podmiotem świadczącym usługi za jej pośrednictwem jest: Stowarzyszenie „D WAY OF LIFE więcej niż taniec” z siedzibą: ul. Rybna 52H, 43-100 Tychy, NIP: 6462983201, REGON: 386294809, KRS: 0000845033 – zwane w niniejszym Regulaminie Akademią.
-
Niniejszy regulamin zawiera:
-
warunki świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: https://www.dwayoflife.pl/ (zwanej dalej „Stroną”)
-
warunki działalności statutowej Akademii z zakresu prowadzenia zajęć tanecznych na rzecz Członków Akademii.
-
Kontakt z Akademią możliwy jest:
-
telefonicznie: (+ 48) 505-722-707
-
e-mailowo: akademia@dwayoflife.pl
-
Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2022r.
-
Akademia zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
-
Akademia działa na podstawie Statutu Stowarzyszenia z którym można zapoznać się tutaj: https://www.dwayoflife.pl/statut oraz uchwał organów Stowarzyszenia.
§ 2 Rodzaje i zakres świadczonych usług.
-
Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Akademię działalności. Akademia zajmuje się odpłatną i nieodpłatną działalnością pożytku publicznego m.in. w zakresie nauki tańca i akrobatyki, na rzecz dzieci, młodzieży i dorosłych.
-
Za pośrednictwem Strony Akademia świadczy usługi płatne i bezpłatne:
-
założenie konta w portalu ActiveNow – regulamin portalu dostępny jest pod adresem: https://activenow.io/download/regulamin_activenow/
-
wykupienie zajęć – za pośrednictwem portalu ActiveNow;
-
zapis na newsletter Akademii;
-
-
Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
§ 3 Warunki techniczne do korzystania z usług.
-
W celu skorzystania ze Strony Akademii oraz z usług, które oferuje powinieneś posiadać:
1. urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
2. przeglądarkę internetową,
3. adres poczty e-mail, w celu dokonania rejestracji konta w portalu ActiveNow i zapisania się na newsletter. -
Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
§ 4 Zapisanie się do Akademii oraz składki i opłaty.
-
Uczniem Akademii można zostać po złożeniu Deklaracji Członkowskiej (w formie dokumentowej – skanem na adres e-mail: akademia@dwayoflife.pl ), utworzeniu konta na portalu ActiveNow oraz wpłaceniu należnych składek oraz opłat.
-
Uczeń zobowiązany jest pobrać Deklaracje Członkowską ze strony Akademii www.dwayoflife.pl/dokumenty i po jej uzupełnieniu oraz podpisaniu przesłać na adres e-mail: akademia@dwayoflife.pl
-
W imieniu Uczniów nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych (niepełnoletnich) deklarację składają przedstawiciele ustawowi (np. rodzice - razem lub pojedynczo) – zwani dalej „Opiekunami”.
-
Decyzje w zakresie przyjęcia Ucznia w poczet Członków Wspierających Akademii podejmuje Zarząd.
-
Uczeń zobowiązany jest do założenia konta na portalu ActiveNow. Uczeń może to zrobić ze strony Akademii: www.dwayoflife.pl/zapisy W portalu Uczeń ma dostęp do harmonogramu zajęć, może zgłaszać swoją nieobecność oraz otrzymuje informacje od Akademii dotyczące zajęć.
-
Dostęp do konta na portalu ActiveNow następuje po podaniu przez Ucznia loginu oraz hasła. Hasło powinno być trzymane przez Ucznia w poufności. Konto może zostać w każdym czasie usunięte na wniosek Ucznia złożony w Akademii. Akademia usuwa konto Ucznia z portalu ActiveNow, który utracił status członka stowarzyszenia
-
Składki i opłaty uiszcza się za pośrednictwem operatora płatności internetowych (tpay) bezpośrednio z konta Ucznia na portalu ActiveNow. Płatność dokonana jest z chwilą zaksięgowania się środków przez system operatora płatności.
-
Przystąpienie do Akademii wiąże się dla Ucznia z obowiązkiem zapisu i uczęszczania na zajęcia, uiszczania składek członkowskich i opłat zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Statutu Stowarzyszenia oraz uchwałami Zarządu Akademii.
-
Członek może zrezygnować z zajęć i członkostwa w Akademii, stosownie do postanowień statutu Akademii, który dostępny jest pod adresem www.dwayoflife.pl/statut
§ 5 Zasady ogólne prowadzenia zajęć tanecznych przez Akademię.
-
Zajęcia odbywają się w salach tanecznych Akademii przy ul. Wejchertów 20 w Tychach.
-
Zajęcia są prowadzone w ustalanych przez Akademię grupach. Zajęcia mogą się również odbywać́ w formie solówek, duetów, mini formacji i formacji lub zajęć indywidualnych.
-
Zajęcia odbywają się wg ustalanego przez Akademię harmonogramu publikowanego na portalu ActiveNow. W wyjątkowych sytuacjach Akademia ma prawo odwołać́ zajęcia, zmienić́ ich termin, zorganizować́ zastępstwo za instruktora oraz miejsce prowadzenia zajęć́ (łącznie z przeprowadzeniem zajęć́ w formie on-line). W przypadku odwołania zajęć lub zmiany miejsca ich prowadzenia Akademia poinformuje Uczniów poprzez stronę Akademii na Facebooku: https://www.facebook.com/DWAYOFLIFE/ oraz mailowo przez portal ActiveNow.
-
Harmonogram jest przygotowywany przez Akademię na każdy sezon trwający od pierwszego dnia września danego roku do ostatniego dnia czerwca roku następnego.
-
W przypadku, gdy zajęcia nie odbyły się z winy Akademii, dopuszcza się sytuację „odrobienia” zajęć w innym terminie, pod warunkiem, że przepadły więcej niż pojedyncze zajęcia z danego stylu w miesiącu.
-
Każdy Uczeń Akademii może odrobić zajęcia na których nie będzie obecny, pod warunkiem oznaczenia nieobecności w systemie ActiveNow, najpóźniej na 120 minut przed rozpoczęciem zajęć. Uczeń może zgłosić nieobecność raz w danym miesiącu.
-
Akademia prowadzi zajęcia w grupach: OPEN CLASS, Reprezentacja, PRO. Akademia prowadzi także zajęcia indywidualne z baletu, choreografii lub z techniki.
-
O przynależności do poszczególnych zajęć Open Class decyduje Akademia, biorąc pod uwagę: stopień zaawansowania, wiek i preferencje Ucznia.
-
O przynależności do grup reprezentacji decyduje Akademia, biorąc pod uwagę: stopień zaawansowania tancerza, pracowitość, obecność na zajęciach i warsztatach, oraz wiek. Nabór do grup reprezentacyjnych odbywa się na podstawie castingów przeprowadzanych przez Akademię. Castingi odbywają się dwa razy w danym roku (w kwietniu i uzupełniający w czerwcu przed rozpoczęciem nowego sezonu). Akademia może w drodze indywidualnej oceny zaprosić Ucznia do reprezentacji w trakcie trwania sezonu.
§ 6 Postanowienia dodatkowe dotyczące open class (grup otwartych).
-
W ramach grupy OPEN CLASS odbywają się zajęcia:
-
Modern Jazz,
-
Taniec Klasyczny ,
-
Akrobatyka,
-
Akro Kids
-
Akro Tricks
-
Hip Hop,
-
High Heels,
-
Pointy.
-
Akademia zastrzega prawo do likwidacji określonych Open Class, łączenia ich lub otwierania nowych, w zależności od ilości osób w poszczególnych grupach.
-
Zajęcia w grupach OPEN CLASS rozpoczną się i trwać będą tak długo, jak długo ilość Uczniów na danych zajęciach będzie większa niż 10 osób.
-
Terminy i czas trwania zajęć określany jest w harmonogramie (grafiku) dostępnym na portalu ActiveNow.
-
Uczniowie Open Class, co najmniej raz w roku wystąpią przed Opiekunami, a także innymi zaproszonymi gośćmi, w lekcji pokazowej lub gali podsumowującej sezon.
-
Decyzja o składzie osobowym na dany pokaz taneczny należy do Instruktora danej grupy.
-
Udział w pokazie tanecznym (np. gala na koniec sezonu) może wiązać się z dodatkowymi opłatami, za obuwie lub stroje dla Uczniów wybranymi przez Akademię. Zamówienia na obuwie lub stroje dokonane zostaną przez Akademię, po wcześniejszym poinformowaniu Uczniów/Opiekunów oraz braku sprzeciwu z ich Strony wyrażonego w terminie 3 dni po wysłaniu informacji przez Akademię. O kroju, kolorze i zdobieniach stroju decyduje instruktor.
-
Zniszczenie lub zgubienie stroju skutkuje koniecznością zakupu nowego kostiumu.
-
Uczniowie powołani przez Akademię do udziału w pokazie, zobowiązani są do stawienia się w wyznaczonym miejscu, o wyznaczonym czasie i wzięcia w nim udziału. W przypadku niemożności stawienia się należy poinformować Akademię najpóźniej na miesiąc przed pokazem, bądź w terminie podanym przy okazji informacji o wydarzeniu. Wyjątkiem są tzw. siła wyższa i nagła choroba uczestnika pokazu tanecznego.
-
Rekwizyty i stroje do tańca pozostają własnością Uczniów, którzy są za nie odpowiedzialni zarówno w trakcie normalnych zajęć, jak i udziału w konkurach i zawodach.
§ 7 Postanowienia dodatkowe dotyczące grup reprezentacji oraz grup PRO.
-
Uczniowie, co najmniej trzy razy w roku wezmą udział w konkursach tanecznych i wystąpią przed Opiekunami, a także innymi zaproszonymi gośćmi w lekcji pokazowej lub gali podsumowującej sezon.
-
Uczniowie grup reprezentacji oraz PRO zobowiązani są do wzięcia udziału w zimowych warsztatach Akademii. Zapisy prowadzone będą za pośrednictwem portalu ActiveNow. Udział w zajęciach jest dodatkowo płatny.
-
Decyzja o składzie osobowym tancerzy na dany konkurs lub pokaz taneczny należy do Instruktora.
-
Uczniowie nie mogą przynależeć do innych grup tanecznych, brać udziału w konkursach i pokazach tanecznych solo, duet, bądź w grupie, reprezentując inne kluby i szkoły, a o każdym ewentualnym występie powinni wcześniej powiadomić Akademię.
-
Uczniowie zobowiązani są do zgłaszania Akademii uczestnictwa w imprezach tanecznych, takich jak: warsztaty taneczne, obozy itp. pod rygorem usunięcia z grupy.
-
Uczniowie powołani przez Akademię do udziału w pokazie lub konkursie tanecznym, zobowiązani są do stawienia się w wyznaczonym miejscu, o wyznaczonym czasie i wzięcia w nim udziału. W przypadku niemożności stawienia się należy poinformować D WAY OF LIFE najpóźniej na miesiąc przed pokazem/konkursem, bądź w terminie podanym przy okazji informacji o konkursie. Wyjątkiem są tzw. siła wyższa i nagła choroba uczestnika pokazu / konkursu tanecznego. Nienależyte wykonanie tego postanowienia może prowadzić do usunięcia Ucznia z grupy.
-
Uczniowie zobowiązani są do zgłoszenia D WAY OF LIFE lub Instruktorowi dłuższych nieobecności, bądź ważnych wydarzeń z życia, np. zielona szkoła, Komunia Święta, które spowodują niesystematyczne uczęszczanie na zajęcia, w celu zaplanowania konkursów tanecznych, w których reprezentacje lub zespoły będą brać udział. Zgłoszenia należy dokonać na co najmniej miesiąc przed tym wydarzeniem.
-
Uczniowie zobowiązani są do zachowania w poufności informacji dotyczących strojów, choreografii i muzyki do układów konkursowych i pokazowych. Nienależyte wykonanie tego postanowienia może prowadzić do usunięcia Ucznia z grupy.
-
W przypadku usunięcia Ucznia z grupy, opłata za miesiąc w trakcie którego Uczeń został usunięty nie podlega zwrotowi.
-
Przynależność do reprezentacji wiąże się z dodatkowymi opłatami, za obuwie lub stroje, a także opłatę startowego i transportu oraz zakwaterowania. Zamówienia na obuwie lub stroje dokonane zostaną przez Akademię, po wcześniejszym poinformowaniu Uczniów/Opiekunów oraz braku sprzeciwu z ich Strony wyrażonego w terminie 3 dni po wysłaniu informacji przez Akademię. O kroju, kolorze i zdobieniach stroju decyduje instruktor. Rekwizyty i stroje do tańca pozostają własnością Uczniów, którzy są za nie odpowiedzialni zarówno w trakcie normalnych zajęć, jak i udziału w konkurach i zawodach.
§ 8 Postanowienia dodatkowe dotyczące zajęć indywidualnych.
-
Akademia prowadzi zapisy na zajęcia indywidualne z baletu, choreografii lub z techniki.
-
Karnety na zajęcia są imienne i nie ma możliwości zmiany ich właściciela.
-
Karnet dostępny jest w opcji na 4 wejścia po 60 min.
-
Istnieje możliwość zakupu karnetu wspólnego dla dwóch Uczniów w zakresie zajęć indywidualnych z choreografii i baletu.
§ 9 Zasady obowiązujące w trakcie zajęć.
-
Na salę taneczną można wejść tylko w obuwiu zmiennym. Na zajęciach High Heels należy mieć “nakładkę” na obcasy.
-
Na zajęciach mogą przebywa
-
tylko Uczniowie danej grupy oraz instruktor – pozostałe osoby tylko za pozwoleniem instruktora.
-
W zajęciach nie mogą uczestniczyć́ osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
-
Ze względów higieny i bezpieczeństwa zabrania się wnoszenia na salę oraz do szatni ciepłych napojów oraz jedzenia.
-
Na salach tanecznych Uczeń nie powinien korzystać z telefonu komórkowego, chyba że uzyskał wcześniej zgodę instruktora.
-
Uczniowie/Opiekunowie przebywający w salach Akademii zobowiązane są do zachowania czystości oraz poszanowania mienia Akademii.
-
Akademia udostępnia Uczniom szatnię oraz niezamykane szafki. Uczeń ma możliwość zamknięcia szafki przy pomocy własnych urządzeń (kłódki), jednakże w przypadku spowodowania sytuacji, w której szafki nie będzie można otworzyć́ z uwagi np. na zgubienie kluczyka do kłódki, Uczeń poniesie koszty usunięcia tego urządzenia.
-
Akademia nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu, w którym są prowadzone zajęcia, wliczając w to szatnię i szafki.
-
W sprawach nieuregulowanych powyższymi postanowieniami decyzje dotyczące zasad obowiązujących w trakcie zajęć podejmuje instruktor, bądź członkowie zarządu Stowarzyszenia prowadzącego Akademię.
-
Instruktor prowadzący zajęcia ma prawo usunąć́ z nich Ucznia, który uporczywie narusza przepisy regulaminu lub nie wykonuje poleceń instruktora.
§ 10 Prawa i obowiązki Uczniów/Opiekunów.
-
Opiekunowie/Uczniowie zobowiązani są do:
-
wypełniania obowiązków statutowych Stowarzyszenia;
-
przestrzegania regulaminu Akademii;
-
systematycznego wnoszenia opłat za zajęcia zgodnie z ustaleniami oraz uczestniczenia w zajęciach zgodnie z ustalonym harmonogramem;
-
dbania o czystość́ na terenie Akademii i przed budynkiem Akademii, w którym odbywają się zajęcia;
-
przebywania na Sali ćwiczeń wyłącznie w obecności lub za zgodą instruktora;
-
pokrywania szkód w mieniu Akademii spowodowanych przez siebie lub Ucznia (jeśli jest niepełnoletni) z winy umyślnej lub nieumyślnej;
-
przestrzegania i wykonywania poleceń instruktorów;
-
powiadomienia instruktora o złym stanie zdrowia lub kontuzji przed rozpoczęciem zajęć, a kontuzje wynikłe w trakcie zajęć niezwłocznie zgłosić instruktorowi;
-
stałego interesowania się wynikami i zachowaniem swojego dziecka poprzez systematyczne uczestniczenie w zebraniach i konsultacjach organizowanych przez Akademię;
-
śledzenia informacji publikowanych przez Akademię na portalu ActiveNow;
-
współpracy z kadrą instruktorów i pozostałymi pracownikami Akademii;
-
dbania o dobre imię Akademii;
-
bieżącej aktualizacji danych kontaktowych na koncie ActiveNow oraz w Deklaracji Członkowskiej;
-
utrzymania w poufności materiałów szkoleniowych Akademii;
-
nie wykorzystywania poznanych układów choreograficznych (lub ich fragmentów) w pokazach zewnętrznych, występach, publicznych prezentacjach, innych szkołach tańca - bez zgody Akademii;
-
nie publikowania zdjęć lub nagrań video z zajęć w Akademii, bez wcześniejszej zgody Akademii.
2.Uczniowie mają obowiązek zgłaszania i uzgodnienia z trenerem lub instruktorem występów odbywających się poza Akademią.
3. Uczniowie mogą uczestniczyć w festiwalach, przeglądach, konkursach i zawodach organizowanych poza siedzibą Akademii wyłącznie za zgodą trenera lub instruktora.
4. Opiekun nie ma prawa proponować instruktorom Akademii lekcji prywatnych bez wiedzy i pisemnej zgody Akademii.
5. Opiekun ma obowiązek odebrać Ucznia z zajęć. Samodzielne opuszczenie zajęć przez Ucznia możliwe jest pod warunkiem podpisania przez Opiekuna stosownego oświadczenia i dostarczenia oświadczenia do Akademii przed rozpoczęciem zajęć.
§ 11 Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji.
1. Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: akademia@dwayoflife.pl
3. Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię oraz adres e-mail,
-
dokładny opis i powód reklamacji,
-
Twoje żądania, propozycje i wnioski.
4. Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni.
5. Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową.
§ 12 Ochrona danych osobowych.
-
Akademia jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: dwayoflife.pl/pp
-
Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
-
Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: akademia@dwayoflife.pl
-
Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię oraz adres e-mail,
- dokładny opis i powód reklamacji,
- Twoje żądania, propozycje i wnioski.
5. Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni.
6. Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową.